Hello...is me^^

I have some friends,whom I hold dear. Without them,I'd have nothing to hold near. My friends will always be there for me. I know that because,I have nothing to fear. I always seem to think at night,of what life would be like without them here. It's a scary thing to think about. not having no one to care. I don't know what I would do,because friendship is very rare.

如果一个陌生人拒绝帮忙你~你不会怪他对吗?
如果你的朋友拒绝帮忙你~你会怎样想~
我会觉得~ 还是靠自己比较好~辛苦自己总比欠人家人情要好
有时付出多回报的却不是平等的~
那为什么还要做??
有的人不懂事情背后是什么一回事~
却搬一堆大道理
都怪自己没有能力却要接受那么大的任务
带自己的灵魂到异国去~
如果笑可以化解悲伤
我相信它一定能带来痛苦
你安慰的笑容,在人家的眼中可能是嘲笑~
错在自己一时贪玩~
我不管了~
只要我找陌生人帮忙~
我就不会那么痛苦~
因为他们的拒绝是理所当然~
而且伤害不大

心疼的人~

0 comments:

Post a Comment

Followers